v Και τις γιορτινές μέρες τα λαμπάκια στα σημαιοστολισμένα δεντράκια είχαν πάρει το ντροπαλό τους. Οι γιορτές αυτές θύμιζαν λίγο καρνάβαλο!
v Εννοημένο το διάβημα!
v Απονενοημένη η συγκάλυψη
v Κωδικός DVD!
v Επανίδρυση του DVD, απαιτεί η κοινή γνώμη, σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις.
v Αυτό θα πει υπερπαραγωγή!
v Η λέξη αιδοίον και τα παρελκόμενα της επενεργούν, από καιρού εις καιρόν, στο πολιτικό νεφέλωμα!
Η λέξη με ηχητικές παρεμβάσεις αργόσυρτες, υπονοεί την ηθική κατάπτωση και καταγράφει εμφανώς τα σημάδια της παρακμής.
Εν αντιθέσει, αν συνοδεύεται με συνθετικό που απεικονίζει τετράποδον το εύηχον γάβγισμα τονίζει τη διαφορά της παραστάσεως και υπερκαλύπτει την γεωγραφία της παραδοσιακής ηδονής.
Αν χαρακτηρίζει καταστάσεις αναφέρεται συνήθως σε τοπία καταστροφικά.
Η αθωότητα δεν το συνοδεύει ποτέ και γι’ αυτό ουδέποτε συνδέθηκε με το βέλασμα. Αν και το άρμεγμα ήταν εξ αντικειμένου, το χαρακτηριστικό του.
Αν συνοδευτεί με ρεπούμπλικα, υποδηλώνει την ακαταστασία της δημοκρατίας.
Όταν επιστρέφει στο τόπο του, η έκπληξη είναι το αποτέλεσμα και το επιτηδευμένο άνοιγμα των χειλέων η εικόνα του.
Το υποκοριστικόν τονίζει την μικρότητα πάσης φύσεως, ενώ το μεγεθυντικόν τονίζει το μέγιστον της αισθαντικότητας.
«Τα έκανε μούσκεμα». Φράση χαρακτηριστική. Η λέξη μούσκεμα μασκαρεμένη δείχνει την υγρασία που επικρατεί και την καλύπτρα που επικαλύπτει τα κείμενα.
v Εν τοιαύτη περιπτώσει, η στάση του Νίκα δεν κινδυνεύει!
v Ο Georges Bataille και η «ιστορία του ματιού» σε βιντεοκασέτα
v Ο αριθμός ένα, δηλώνει την υπεροχή κάποιου έναντι των υπολοίπων
v ο αριθμός δυο, διασκορπίζει την τελειότητα και την ενότητα του ενός, καταγράφει την μικρότερη μορφή ομάδας και την απαραίτητη προϋπόθεση για την γενετήσια πράξη!
v ο αριθμός τρία υποδηλώνει το καλύτερο δυνατό και μακρύτερο και αφορά την μακροχρόνια σχέση προσώπων πάσης φύσεως. Κατά τον Ανατόλιο είναι πλήρης αριθμός. Ίσως γιατί εκεί χωράνε όλοι!
v Ο αριθμός τέσσερα αναφέρεται στους ευλογημένους κάθε φύλου που μπορούν να προσεύχονται ανατρέχοντας στις αναμνήσεις τους. Οι συνοδευτικές κραυγές μπορεί να είναι ζωώδεις ή ακόμα και λογύδρια πολιτικά. Προκαλούν αναταράξεις σε άνωθεν οίκους και γυρίσματα γεμάτα αφαιρέσεις και χωρίς συνέχεια. Κατά τους Πυθαγόρειους αντιπροσωπεύει την ολοκλήρωση! Και κατά τον Πλάτωνα συμβολίζει το τετραπτυχον ,νοημοσύνη, λόγος ,αντίληψη και φαντασίωση. Η τέταρτη ικανότητα υπερίσχυσε των υπολοίπων!
v Όπερ Εύη δείξαι
v Αμαρτία κρεμάστηκες πάλι στα περίπτερα!
v Κομμένο και ραμμένο στα μέτρα τους!
v Εδώ ο κόσμος καίγεται και το DVD χτενίζεται!
v Στην Άκρη του ματιού μπήκε ένα σκουπίδι! Και δάκρυσα!
v Άρτος και θεάματα! Ο άρτος απλησίαστος!
v Η έβδομη τέχνη ποδηγετεί την Ευηγεσία
v Πρωτοποριακό το σενάριο, αφαιρετικό σε βαθμό κακουργήματος!
v Ευήδονος στάσις!
v Μέχρι και αναψυκτήριο υπήρχε στο γύρισμα!
v Οίκος Ευήλιος και διαμπερής!
v Δεν γνωρίζουν να φάνε, δεν γνωρίζουν να πιουν, δεν γνωρίζουν να συνευρεθούν, δεν γνωρίζουν να σκηνοθετούν, δεν γνωρίζουν να κλέψουν και να υποκλέψουν, δεν γνωρίζουν να κυβερνούν. Κατά τα άλλα υπερέχουν ηθικώς των ανυπόληπτων .
v Στον Παράδεισο ξεκαρδίζονται οι εραστές!
v Οι φαντασιώσεις είναι μέρος κι αυτές - κατά μιαν έννοιαν - του Πολιτισμού
v Θυμάμαι κάποιες παλιές μέρες, τότε που οι παραλήπτες οπτικού υλικού δημοσίευαν χωρίς κανέναν ενδοιασμό την γύμνια των ενστίκτων, βορά στους σαρκοφάγους. Ξαφνικά οι ίδιοι άνθρωποι έχουν αποκτήσει μια ποιότητα απίστευτη και μια ηθική που ξεπερνά το παρελθόν τους. Είναι να τρελαίνεται κανείς!
v Που είναι αυτές οι καλές, παλιές μέρες, που η κοινωνία είχε τη μορφή που της άρμοζε!
v Η σύλληψη της ιδέας, είναι πράξη δειλίας
v Η εκτέλεση της όμως είναι παμμέγιστη πράξη θάρρους.
v Είναι άξιον θαυμασμού πάντως, ότι υπάρχουν άνθρωποι ακόμα που μπορούν να εκτελέσουν τη ζωή τους για μια υπόληψη. Οι άλλοι, απλώς υπολήπτονται!
v Αυτοκτόνος βορά!
v «Αντιμέτωποι με τη διαφθορά»! Ένα φιλμ που προκάλεσε πολλά ερωτηματικά σε όλους τους κινηματογραφόφιλους του τόπου. Σενάριο ακατανόητο, κακό μοντάζ και ερμηνείες από ατάλαντους θεατρίνους. Ο σκηνοθέτης τοποθετεί λέξεις - κλειδιά που δύσκολα ερμηνεύονται από τους μη μυημένους. Η επικοινωνία μένει μετέωρη και ο θεατής μένει βουβός αντιμετωπίζοντας ματαίως το ακατανόητο. Η μουσική της ταινίας ανέμπνευστη και ο ρυθμός ανύπαρκτος. Ως έκπληξη θεωρήθηκε από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης η μαζική προσέλευση του κοινού!
v Σιγά- σιγά θα φύγει και το 2008
ΥΠΟΜΟΝΗ!
λοξός
loksos@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου