Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008

ΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ εφημερίδα ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

  • «Η κοινωνία είναι άρρωστη και η χρήση ναρκωτικών ουσιών από παιδιά αποτελεί την κλινική της εικόνα. Η κοινωνία δεν έχει δώσει ούτε πρότυπα ούτε στόχους ούτε εμείς οι γονείς βλέπουμε τα παιδιά ως ζωντανά πλάσματα, αλλά τα βλέπουμε με χρηματοοικονομικό μάτι. Δηλαδή τους παρέχουμε υλικά αγαθά πιστεύοντας ότι έτσι κερδίζουμε την αγάπη τους. Το εκπαιδευτικό σύστημα έχει ξεχάσει τη λέξη Παιδεία και ασχολείται μόνο με το μάθε φυσική, μαθηματικά και ξένες γλώσσες».

  • Δήλωση του ιατροδικαστή Ματθαίου Τσούγκα όπως την διαβάσαμε στην Ελευθεροτυπία, η οποία αντικατοπτρίζει με σαφήνεια την εικόνα μας.

  • Και οι υπόλοιποι συνωστίζονται στις αίθουσες προβολών!

  • Έργα και ημέραι αυτοκρατόρων.

  • Η βιντεοθήκη του Ανδριανού

  • Η στήλη του Ανδριανού

  • Το απόρρητο του Ανδριανού.

  • DiViDe et impera

  • Κανείς δεν είδε ούτε άκουσε στου Μαξίμου!

  • Ασχολούνται με άλλου είδους άλματα!

  • «Αντιμέτωπος με τη διαφθορά» σημαίνει να μάχομαι εναντίον της έννοιας η οποία βρίσκεται απέναντι. Όταν η έννοια βρίσκεται εντός των τειχών τότε η σωστή καταγραφή είναι, «συμμέτωπος με την διαφθορά».

  • Είναι βέβαιο πλέον, ότι ο Κωνσταντίνος Σημίτης ευθύνεται για το μοντάρισμα του DVD!

  • Οι αντιπαραθέσεις στον κίτρινο τύπο, πρόσωπο με πρόσωπο, με το προσκήνιο!

  • Ηθική δέσμευση το δημοσιογραφικό απόρρητο! Τέτοια ευαισθησία! Μείνανε άφωνοι απανταχού!

  • Οι αδιάφθοροι!

  • Η δημοσιογραφία έχει ως στόχο την πληροφόρηση του πολίτη

  • Ο Πρώτος Πολίτης όμως προηγείται των υπολοίπων!

  • Μουντάρισαν στο DVD

  • Το έδωσε δημοσιογράφος σε δημοσιογράφο!

  • Οικογενειακή η ενημέρωση!

  • Να μη βγαίνει τίποτα προς τα έξω!

  • Στο Βυζαντινό μαγειρεύονται τα ωραιότερα εδέσματα!

  • Ήξερα το για ψύλλου πήδημα

  • Ήξερα της γριάς το πήδημα

  • Ήξερα το μεγάλο πήδημα

  • Ήξερα το πήδημα του Κατσαντώνη

  • Ήξερα το πήδημα της Ρόδου

  • Ήξερα το πήδημα της φωτιάς

  • Ήξερα το πήδημα του σπίνου και των άλλων ωδικών πτηνών αλλά δεν ήξερα ότι όλη χώρα, έχει πάρει τις διαστάσεις ενός πελώριου σκάμματος.

  • Όταν ο άλτης τελειώσει, κραυγές συνοδεύουν το αποτέλεσμα οι οποίες ποικίλουν, αναλόγως την ποιότητα του άλματος.

  • Όταν το άλμα συνοδεύεται από την κατάφαση «Ναι, ναι, ναι» φανερώνεται η επιτυχής κατάληξη και η αμέριστη σύμπτωση απόψεων και ιδεών. Η επανάληψη συνοδεύεται πολλές φορές από μαζικό χειροκρότημα. Στα άλματα καμιά φορά, υπεισέρχονται και τρίτα μάτια.

  • Το ρήμα «έρχεται» προκαλεί σύγχυση και πάμπολλες φορές γύρισμα του κεφαλιού προς τα πίσω αν ο συνευρισκόμενος πάσχει από ενοχικά σύνδρομα. Στα ιψενικά τρίγωνα η κραυγή ακριβολογεί και δεν προσποιείται.

  • Το επίρρημα «Τώρα, τώρα» δηλώνει αβίαστα ότι το αύριο είναι μακρινό και μάλλον ανύπαρκτο. Η κατάπτωση του στελέχους μετά τη στιγμή, είναι το τραγικό της ιστορίας. Άλλωστε τα στελέχη όταν πέφτουν συμπαρασύρουν μαζί τους όλο το σώμα. Η πτώση πάντα είχε τα χαρακτηριστικά ενός μικρού θανάτου.

  • «Πάρτα» είναι η συνηθέστερη κραυγή τελειώματος και μπορεί να σημαίνει πολλά. Εδώ ο συνειρμός οδηγεί σε παραπλήσιες ερμηνείες αλλά τη στιγμή του ονείρου οποιαδήποτε παραλλαγή της εγκλίσεως ουδεμία σημασία έχει. Στο «παίρνω» είναι βασισμένο όλο το λειτουργικό της ανατροφής και διαπαιδαγώγησης. Αν δεν πάρεις δεν περνάς πουθενά. Μπορεί το παίρνω και το περνώ να έχουν εντελώς διαφορετικές σημασίες αλλά αλληλοεξαρτώνται σε απίστευτο βαθμό.

  • Ποιος δείχνει πια σημασία στα τερτίπια της ορθογραφίας!

  • Ίσως μόνο οι μικροί που γράφουν στα σχολειά. Οι υπόλοιποι είναι ανορθόγραφοι εντελώς!

  • "ίδιον εραστών τά των ερωμένων ονόματα γράφειν έν τοις τοίχοις και εν τοις δέντροις". Αριστοφάνης

  • Κάθε μέρα αντιλαμβάνομαι όλο και περισσότερο, πόσο Έλληνας είμαι

  • Απορίας άξιον πως μόνταραν τα ντουβάρια και τα φυτά στους αρχαίους χρόνους.

  • Στους τοίχους αναρτήθηκαν αφίσες κατάπτυστες με εμετική ομοιοκαταληξία.

  • Όταν το περιθώριο δεν μπορεί να σκουντήσει την κοινωνία, η κοινωνία είναι χαμένη από χέρι!

  • Κοινωνία στη λίστα αναμονής ο θάνατος επιβεβαιώνει την κατάντια σου!


    λοξός
    loksos@gmail.com





Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2008

ΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ εφημερίδα ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

v    Και τις γιορτινές μέρες τα λαμπάκια στα σημαιοστολισμένα δεντράκια είχαν πάρει το ντροπαλό τους. Οι γιορτές αυτές θύμιζαν λίγο καρνάβαλο!

v    Εννοημένο το διάβημα!

v    Απονενοημένη η συγκάλυψη 

v    Κωδικός DVD!

v    Επανίδρυση του DVD, απαιτεί η κοινή γνώμη, σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις.

v    Αυτό θα πει υπερπαραγωγή!

v    Η λέξη αιδοίον και τα παρελκόμενα της επενεργούν, από καιρού εις καιρόν,  στο πολιτικό νεφέλωμα!

 Η λέξη με ηχητικές παρεμβάσεις αργόσυρτες,  υπονοεί την ηθική κατάπτωση  και καταγράφει εμφανώς τα σημάδια της παρακμής.

Εν αντιθέσει, αν συνοδεύεται με συνθετικό που απεικονίζει τετράποδον το  εύηχον γάβγισμα   τονίζει τη διαφορά της παραστάσεως και υπερκαλύπτει την γεωγραφία της παραδοσιακής ηδονής.

Αν χαρακτηρίζει καταστάσεις αναφέρεται συνήθως σε τοπία καταστροφικά.

Η αθωότητα δεν το συνοδεύει ποτέ και γι’ αυτό ουδέποτε συνδέθηκε με το βέλασμα. Αν και το άρμεγμα ήταν εξ αντικειμένου, το χαρακτηριστικό του.

Αν συνοδευτεί με ρεπούμπλικα, υποδηλώνει την ακαταστασία της δημοκρατίας.

Όταν επιστρέφει στο τόπο του, η έκπληξη είναι το αποτέλεσμα και το επιτηδευμένο άνοιγμα των χειλέων η εικόνα του.

Το υποκοριστικόν τονίζει την μικρότητα πάσης φύσεως, ενώ το μεγεθυντικόν τονίζει το μέγιστον της αισθαντικότητας.

«Τα έκανε μούσκεμα». Φράση χαρακτηριστική. Η λέξη μούσκεμα μασκαρεμένη δείχνει την υγρασία που επικρατεί και την καλύπτρα που επικαλύπτει τα κείμενα.

 

v    Εν τοιαύτη περιπτώσει, η στάση του Νίκα δεν κινδυνεύει!

v    Ο Georges Bataille και η  «ιστορία του ματιού» σε βιντεοκασέτα

v    Ο αριθμός ένα, δηλώνει την υπεροχή κάποιου έναντι των υπολοίπων

v    ο αριθμός δυο, διασκορπίζει την τελειότητα και την ενότητα του ενός, καταγράφει την μικρότερη μορφή ομάδας και την απαραίτητη  προϋπόθεση για την γενετήσια πράξη!

v    ο αριθμός τρία υποδηλώνει το καλύτερο δυνατό και μακρύτερο και  αφορά την μακροχρόνια σχέση προσώπων πάσης φύσεως. Κατά τον Ανατόλιο είναι πλήρης αριθμός. Ίσως γιατί εκεί χωράνε όλοι!

v    Ο αριθμός τέσσερα αναφέρεται στους ευλογημένους κάθε φύλου που μπορούν να προσεύχονται ανατρέχοντας στις αναμνήσεις τους. Οι συνοδευτικές κραυγές μπορεί να είναι ζωώδεις ή ακόμα και λογύδρια πολιτικά. Προκαλούν αναταράξεις σε άνωθεν οίκους και γυρίσματα  γεμάτα αφαιρέσεις και χωρίς συνέχεια. Κατά τους Πυθαγόρειους αντιπροσωπεύει την ολοκλήρωση! Και κατά τον Πλάτωνα συμβολίζει το τετραπτυχον ,νοημοσύνη, λόγος ,αντίληψη και φαντασίωση. Η τέταρτη ικανότητα υπερίσχυσε των υπολοίπων!

 

v    Όπερ Εύη δείξαι

v    Αμαρτία   κρεμάστηκες πάλι στα περίπτερα!

v    Κομμένο και ραμμένο στα μέτρα τους!

v    Εδώ ο κόσμος καίγεται και το DVD χτενίζεται! 

v    Στην Άκρη του ματιού μπήκε ένα σκουπίδι! Και δάκρυσα!

v    Άρτος και θεάματα! Ο άρτος απλησίαστος!

v    Η έβδομη τέχνη ποδηγετεί την Ευηγεσία  

v    Πρωτοποριακό το σενάριο, αφαιρετικό σε βαθμό κακουργήματος!

v    Ευήδονος στάσις!

v     Μέχρι και αναψυκτήριο υπήρχε στο γύρισμα!

v    Οίκος   Ευήλιος και διαμπερής!

v    Δεν γνωρίζουν να φάνε, δεν γνωρίζουν να πιουν, δεν γνωρίζουν να συνευρεθούν, δεν γνωρίζουν να σκηνοθετούν, δεν γνωρίζουν να κλέψουν και να υποκλέψουν, δεν γνωρίζουν να κυβερνούν. Κατά τα άλλα υπερέχουν ηθικώς των ανυπόληπτων .

v    Στον Παράδεισο ξεκαρδίζονται οι εραστές!

v    Οι φαντασιώσεις είναι μέρος κι αυτές - κατά μιαν έννοιαν - του Πολιτισμού

v    Θυμάμαι κάποιες παλιές μέρες, τότε που οι παραλήπτες οπτικού υλικού δημοσίευαν χωρίς κανέναν ενδοιασμό την γύμνια των ενστίκτων, βορά στους σαρκοφάγους. Ξαφνικά οι ίδιοι άνθρωποι έχουν αποκτήσει μια ποιότητα απίστευτη και μια ηθική που ξεπερνά το παρελθόν τους. Είναι να τρελαίνεται κανείς!

v    Που είναι αυτές οι καλές, παλιές μέρες, που η κοινωνία είχε τη μορφή που της άρμοζε!

v    Η σύλληψη της ιδέας,  είναι πράξη δειλίας

v    Η εκτέλεση της όμως  είναι παμμέγιστη πράξη θάρρους.

v    Είναι άξιον θαυμασμού πάντως,   ότι υπάρχουν άνθρωποι ακόμα που μπορούν να εκτελέσουν τη ζωή τους για μια υπόληψη. Οι άλλοι, απλώς υπολήπτονται!

v    Αυτοκτόνος βορά!

v    «Αντιμέτωποι με τη διαφθορά»! Ένα φιλμ που προκάλεσε πολλά ερωτηματικά σε όλους τους κινηματογραφόφιλους του τόπου. Σενάριο ακατανόητο, κακό μοντάζ και ερμηνείες από ατάλαντους θεατρίνους. Ο σκηνοθέτης τοποθετεί λέξεις - κλειδιά που δύσκολα ερμηνεύονται από τους μη μυημένους. Η επικοινωνία μένει μετέωρη και ο θεατής μένει βουβός αντιμετωπίζοντας ματαίως το ακατανόητο. Η μουσική της ταινίας ανέμπνευστη και ο ρυθμός ανύπαρκτος. Ως έκπληξη θεωρήθηκε από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης  η μαζική προσέλευση του κοινού!

v    Σιγά- σιγά θα φύγει και το 2008

      ΥΠΟΜΟΝΗ!

 

λοξός

loksos@gmail.com