· «Είμαστε εδώ!»
· Ο πληθυντικός μεγαλοπρεπής, τονίζει την παράταση της χρονικής περιόδου γονιμότητας και κάνει τα κορμιά να σφαδάζουν, να ασφυκτιούν και να γονυπετούν εκλιπαρώντας την τρυφερότητα από την βαναυσότητα του πολυάριθμου της συμμετοχής
· Είμαστε εδώ, σε ένα σφιχταγκάλιασμα κολασμένης ερωτικής κωμωδοποιίας
· Και μετά ο πληθυντικός αποσύρεται, αγγίζοντας την πραγματικότητα ζωγραφίζει την μοναδικότητα και το πρώτο πρόσωπο αποκαθιστά την τάξη των πραγμάτων
· «Είμαι εδώ»
· Και είμαι Εγώ!
· Και ο ενικός επαναλαμβάνεται για να πείσει τον ομιλούντα ότι όντως παρευρίσκεται στην συνεύρεση και ενορχηστρώνει αυτήν την αμαρτωλή ενάρμοση
· Είναι η επανάληψη του μητρικού ενστίκτου της μαθήσεως
· Η επανάληψη του «τι σου κάνω μάνα μου» για να κάνει την ανέκφραστη ηρωίδα να αντιληφθεί το μέγεθος του διεισδυτικού οργάνου
· Και μέσα στην έντονη ανικανότητα, στην έλλειψη φαντασίας και στην μεγαλοπρεπή αντίληψη ότι ο λαουτζίκος δεν καταλαβαίνει και πολλά, εμφανίζεται ο από τηλεοράσεως Θεός να επηρεάσει και να υπερασπίσει την τεράστια προσφορά του ανδρός
· Πυρά στα ανώδυνα κλιμάκια της παραγράφου, αστειάκια να παγώνει ο Ήλιος, σάτιρα μιας ανάσας, στρατευμένη σκέψη, ομαδοποίηση των προσωπικών βουλήσεων και ο μηχανισμός ανατροπής γίνεται μαχαιριά απορριπτική για οιανδήποτε παραπομπή επιστημονικού συγγράμματος
· Η σάτιρα παρερμηνεύεται και γίνεται όργανο πολιτικό γίνεται μια επικίνδυνη στιγμή παραπλάνησης
· Έλα όμως που καμιά φορά ξυπνά κι ο παρηκμασμένος Βρασίδας που σκαλίζει τη μύτη του και μετά χαδεύει τη κοιλιά του
· Ο έκπτωτος, ο φαύνος αφαιρείται αλλά που και που ξεπετιέται από το λήθαργο του καθημερινού ανεκδότου και ξεφωνίζει «τι λε ρε, σε ποιον τα πουλάς τα κορόμηλα?», «Α ρε χαμένε!»
· «όταν μπει κλέφτης στο σπίτι αλλάζεις κλειδαριά όχι τον ένοικο»
· το κατάλαβες Βρασίδα? το κατάλαβες?
· Καραμανλής η χάος!
· Και πρώτο το ανέμπνευστο ευφυολόγημα θέτει το δίλημμα και μετά έρχεται ο φωτισμένος, ο υποτιθέμενος εμπνευστής της νιότης ο άρχων, ο υπηρέτης των παιδικών φωνών που η κάθε λέξη του περνά από το μυαλό νέων ανθρώπων
· Που ακούνε και πάνε στο σχολείο να μάθουν γράμματα του Θεού τα πράματα
· Δίλημμα παλαιών χρόνων και θυμησεων που παραπέμπει σε μονοκρατορικές αντιλήψεις
· Κατάργηση της δημοκρατικής αντίληψης εκδούλευση πολιτικής παρακμής
· Καραμανλής η χάος!
· Και το χάος χαμογελά απλώνει τις χερούκλες του και θυμώνει
· Είμαι εδώ!
· Φωνάζει δυνατά! Ενοχλημένο.
· Μα γιατί φωνάζει και γιατί θυμώνει ,το πείραξε κανείς?
· Ανέγγιχτο τόσα χρόνια, ουδείς το ενόχλησε και μας μαλώνει που δεν μπόρεσε να τα καταφέρει?
· Να πατάξει τη διαφθορά, την ασυδοσία, που δέχτηκε και δέχεται να εμπαίζεται το κατανοητό?
· Και μέσα στον πανικό στον εφιάλτη στον τυφώνα των κραδασμών ολούθε, μια κίνηση έμελλε να γίνει καθοριστική για την φιλοσοφία και τη σοβαρότητα μιας εικόνας που εξεικονίζει την μιζέρια μας
· Ως εκ θαύματος ο Δαΐλά Λάκης επέστρεψε με την φιλοσοφημένη σκέψη του να σώσει τον κόσμο, απο τις ελλειμματικές διανοητικές προσεγγίσεις
· Και να το γάργαρο το γέλιο να ξεχύνεται
· Α ρε βουληφόρε με τα κοντά ρεβέρ και την ευφράδεια που θυμίζει μοτοσακό με βουλωμένη εξάτμιση
· Και στο μεγάλο κτήριο της ανάπτυξης ο Γαληνότατος προσήλθε για να βρει που κρύβεται η προσδοκώμενη
· Μα αυτή έλειπε, μόνο οι μπογιατισμένες κυρίες είχαν βάλει τα καλά τους για να υποδεχτούν το νυμφίο
· Και να χειροκροτήσουν την προσφορά του περιούσιου
· «Όλες οι καταθέσεις των Ελλήνων είναι εγγυημένες»
· Των μερικών Ελλήνων, των χαρισματικών, των αιλουροειδών, που μπορούν να σκαρφαλώνουν στα δέντρα όλες τις εποχές
· Των άλλων Ελλήνων, των δυστυχών, των επιστημόνων των κλειστών πανεπιστημίων, των φυλακισμένων οριζόντων που δημιουργεί η σκέψη όταν χαρμανιάζει, είναι κι αυτών εγγυημένες, απλούστατα γιατί δεν υπάρχουν
· Αυτοί ψάχνουν ακόμα τι δεν πήγε καλά, αλλάζοντας μπουζί στη δίχρονη βέσπα και ατενίζοντας τον ηλίθιο απέναντι που παρκάρει την αυτοκινητάρα του.
· Και έχουν μια παραξενιά αυτές οι βέσπες!
· Εγγύηση φτώχειας η μόρφωση πλέον, διαδρομή δακρύων
· Η παγκόσμια μέρα των ζώων κατά παρέκκλιση συνεχίζεται
· Και στο σαλόνι το μικροαστικό ο βδελυγμός κινηματογραφείται
· Ο Βρασίδας χώνει πιο βαθιά το δάχτυλο στη μύτη του
· αρχίζει να σκαλίζει με μανία
· ένα αηδιαστικό σκουλήκι βγαίνει
· το τρίβει το κάνει μπαλάκι και το εκσφενδονίζει στο πάτωμα
· Η Μαριάνθη όρθια στον παράσταθα μπήζει τις φωνές
· «θα φύγω σιχαμένε θα γυρίσω στη μάνα μου στο χωριό»
· προτείνοντας τις σακουλωτές χερούκλες της και με μια μεγαλοπρεπή διάταση των δαχτύλων συνοδευόμενη από τον κρότο της επαφής των παλαμών προσγειώνει στη μούρη του Βρασίδα όλη την επέμβαση του εμετικού
· ένα ρέψιμο η απάντηση του ξαπλωμένου, στην χειρονομία
· το κουδούνισμα του τηλεφώνου διακόπτει τη ζωγραφισμένη κοινωνία
· ο ήχος μέσα από το καλώδιο φτιάχνει στον Βρασίδα μια ατμόσφαιρα ερωτική
· «παρακαλώ...»
· «καλησπέρα σας είμαστε από την εταιρεία επηρεασμού της κοινής γνώμης, μπορώ να σας κάνω μερικές ερωτήσεις?»
· «Ναι κυρία μου γιατί όχι...», απαντά παίρνοντας ύφος ερημοκόμου ήρωος ερωτικών ταινιών αλλοτινών εποχών
· «ποιον θεωρείται το μεγαλύτερο μαλάκα αυτού του τόπου?»
· «Δύσκολη ερώτηση μανδάμ!»
· «Ας περάσουμε στην επόμενη»
· Την επομένη η ιστορία είχε αλλάξει
· Η Μαριάνθη πήγε στη μάνα της κι ο Βρασίδας συνέχισε να σκαλίζει τη μύτη του απαντώντας σε ερωτήσεις
· Το κακό είναι ότι το χιόνι αργεί να φανεί
· Και η ζέστη είναι αποπνικτική
· και καμιά μυρουδιά δεν έχει τη διάθεση
· Να αποχειροτονήσει τη δυσοσμία
λοξός
loksos@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου