Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

ΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ εφημερίδα ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ 5/02/2009

• Το δάκρυ, αποτέλεσμα των εξωτερικών και των εσωτερικών διαταράξεων, κλονίζει, ερμηνεύει και εκπροσωπεί τις περισσότερες φορές την εξωτερίκευση της αδυναμίας των διαδικασιών της λογικής, να υπεισέλθουν στην περιοχή του συναισθήματος. Μια εσχάτια εκδήλωση του πόνου, της αγανάκτησης, του έρωτα, του αδιεξόδου
• Το δάκρυ προκαλείται εν μέσω συγκινησιακών διαδρομών αυθορμήτως και πολλάκις τεχνηέντως 
• Συνοδεύεται από ήχους διακεκομμένους συρικτούς με παραμόρφωση του πρόσωπου και με μία ενστικτώδη άνοδο των χειρών στα βλέφαρα και ένα βίαιο τρίψιμο των καλυπτρών των οφθαλμών για την εκδίωξη των ξένων σωμάτων είτε αυτά είναι κάποια παιχνιδιάρικα χούσλα ή κάποια άτακτα υπόλοιπα ύλης, υγρά, στερεά και αέρια καμιά φορά, που εκτινάσσονται ή απελευθερώνονται με σκοπούς ανασταλτικούς και κατασταλτικούς, αν πρόκειται για απελευθέρωση μιας λανθάνουσας επιθετικότητας της ηλιθιότητας 
• Μηχανισμός άμυνας και επίθεσης στις παιδικές ηλικίες, αθώο όπλο επιβολής της επιθυμίας 
• Το γλειφιτζούρι περιμένει στην στολισμένη εξοχή του περιπτέρου χρωματιστό, φανταχτερό και η άρνηση της ενηλίκου μητρός συνοδευόμενη από ένα βίαιο τράνταγμα της χειρός και κατά συνέπεια και όλου του σώματος, επισύρει την ποινή του δακρύβρεχτου βασανισμού ενός περιπάτου σε μια πλατεία με κούνιες
• Κατασταλτικός μηχανισμός άμυνας των ενηλίκων προθέσεων, κατευθυνόμενο όπλο 
• Η περίφημη αυτή σταγόνα εμπεριέχει ορισμούς ανείπωτους και αντικαθιστά πάμπολλες φορές τις τακτοποιημένες λέξεις
• Κατά την εκδήλωσή της ακούγονται μάλλον ηχηρά επιχειρήματα ακαθορίστου περιεχομένου από φράσεις ικετευτικού χαρακτήρος έως και επιθετικού
• Τα τελευταία χρόνια δε, ακόμα και συνθηματικού 
• Το ύστερον είδος υγρής εκδήλωσης εμφανίσθηκε μετά την έκρηξη της τεχνολογίας και την εξάπλωση της αβελτερίας και συνήθως προκαλείται από συντελεστές διαφόρων εκπομπών 
• Και απαιτείται διά τούτο τράπεζα διαστημικού σχήματος επιφανείς συνδαιτυμόνες ραβδογράμματα και υψηλοφανή ρητορικά σχήματα
• Άνθρωποι των ενημερώσεων των τεχνών των γραμμάτων των πολιτικών ενασχολήσεων κομμένοι και ραμμένοι απο την ιδία κοπτοραπτού, μηχανάκια με δυο ρόδες, με λαιμοδέτας με επίφαση εκπεφυσημένη και αναλυτική διάθεση, η οποια αρκετές φορές προκαλεί παροδική μείωση της αντιλήψεως, εκτοξεύουν βοές θανατηφόρες σε ανυπεράσπιστους άμαχους πληθυσμούς 
• Η συστηματική προσέλευση των απόψεων επιφέρει και το ένα, το μοναδικό, το απροσπέλαστο, το αληθινό, αυτό που πρέπει να επιβληθεί στις υποδοχές των εναπομεινάντων εγκεφαλικών κυττάρων 
• Ευτυχώς που η παρουσία της δημοσκόπησης μιας ευτράπελης ευσώμου γυναικός και μάλιστα εκδιδόμενης, αποκαλύπτει πλήρως την εικόνα της χαμένης ευφυΐας 
• «Η άποψη των νέων συμπίπτει με την άποψη του ελληνικού λαού», αποφαίνεται η γλώσσα η λανθάνουσα και ουδείς σχολιάζει, γιατί ποτέ το αυτονόητον δεν επηρέασε την ηρεμία ενός βολεμένου οργανισμού
• Οι νέοι και οι άλλοι, δυο εκδηλώσεις σε ένα σώμα 
• Και το δείπνο συνεχίζεται αερολογώντας, με παιδικές ιστορίες πολιτικής ευκαμψίας, αστειάκια και εξυπνακισμούς από φωτισμένους διαχειριστές της μεθόδου
• «Συνάντησα μια σκεπτόμενη νεολαία», λέει ο υπουργός και μου έρχεται στο μυαλό μια τεράστια γλώσσα βοδινή με μπόλικη κόκκινη σάλτσα που είχα δει σε ένα πανηγύρι να τη σκυλεύουν κάποιοι ευκατάστατοι άνθρωποι των πόλεων με τρυφερά δάχτυλα και γλυκεία φωνή 
• Και να σου και η τέχνη να προσπαθεί να ξεχωρίσει συμμετέχοντας ως επιδόρπιον στην καταφανέστατη αυτή επίθεση των δακρυογόνων συμπερασμάτων
• Και στο καταστάλαγμα το αίτιον της καταστροφής πήρε το όνομα του δασκάλου, του αχρήματου, του ταπεινού του αγωνιζόμενου να επιμορφωθεί μονάχος του, σε μια έρημη χώρα που σφαδάζει από τη σοφιστεία των ρητόρων και την επικράτηση των βλημάτων, σε μια επικράτεια που η αξιολόγηση εξαρτάται από την συγγενική σχέση και το ταλέντο που έχει ο καθείς στην στάση της επικύψεως 
• Δάσκαλε που είχες να τον δεις απ τα κοντά τα παντελόνια και μπήκε στο εργαστήρι που ζωγράφιζες και είδες έναν ώριμο να σου χαλά τα χρώματα
• «Ποιος είναι» ακούστηκε η φωνή και μετά ένα βλέμμα διαπεραστικό, δυνατό 
• «Αυτά τα μάτια», «Γιωργάκη», είπες και ένα δάκρυ ξέφυγε και στάθηκε κάτω από τα μάτια σου. Ήταν από κείνα που δε πέφτουν ποτέ 
• Ένα δάκρυ που τον έκανε να κλάψει
• Η αξιολόγηση εμπεριέχει κανόνες που κάποιοι θα καθορίσουν και ο δάσκαλος οφείλει να ξεπερνά τα όρια των ορισμών και την εποχή του, να μην εξυπηρετεί το δίδαγμα αλλά να το υπερβαίνει. Μόρφωση χρειάζεται, άνοιγμα του νου, λευτεριά 
• Αυτή είναι η καλύτερη αξιολόγηση, εξοχότατοι 
• Σαν το δάκρυ εκείνο που δραπέτευσε από τα βλέφαρα του γέρο δάσκαλου
• Τοιουτοτρόπως λοιπόν, μεγαλοσχήμονες των εκπομπών, των δημοσκοπήσεων και των λοιπών μορφών, των τεχνών, των γραμμάτων και των θεατρικών συναγωγών 
• Έκλεισα το σιδερένιο κουτί και προσπάθησα να ξεφύγω 
• Καμπούριασα λίγο, κοίταξα τριγύρω κλεφτά και βγήκα
• Η δήλωση του άλλου, του δακρυβόλου υπουργού ήταν σαφής 
• «Οι αστυνομικοί είδαν ενα ψηλό» και πανικοβλήθηκαν
• Έσκυψα όσο μπορούσα να μη δίνω στόχο και προσπέρασα τους συγκεντρωμένους 
• Κάποιοι μιλάγαν για μια επίθεση σε ένα αστυνομικό τμήμα τα ξημερώματα, με τουφέκια και χειροβομβίδες 
• Ανασήκωσα το σακάκι μου, έδωσα μια περιστροφή στο περιλαίμιο βιαστικά και κατέληξα σε μια γέφυρα που χώριζε τη ζωή στα δυο 
• Από τη μια οι συνδαιτυμόνες, οι παρουσιαστές, η μεγαλαυχία κι απ την άλλη 
• Εκείνο το δάκρυ 
• Που ‘χε σταθεί μπροστά μου σα θεριό 
• Και με κάνει να κλαίω 
• Ακόμα και τώρα 
• Έσβησα την πρώτη εικόνα 
• Έγραψα την δεύτερη
• Και ξεκίνησα να συναντήσω
• Εκείνη τη σταγόνα που μου ‘λειπε 

λοξός
loksos@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: